wtorek, 29 października 2013

Helołin ;)

Hejka.

Dzisiaj coś dla wielbicieli zombiaków i mrocznych klimatów. Makijaż jest luźno powiązany z tematyką horroru; jego przygotowanie sprawiło mi dużo radości.






















Oto kosmetyki, których użyłam do wykreowania tej postaci:

1. Beauties Factory Professional Cosmetics, Camouflage Concealer Pallete biały korektor na całą twarz i szyję nałożyłam gąbeczką i pędzelkiem HAKURO H61, następnie przypudrowałam się transparentnym ARTDECO Fixing Powder za pomocą pędzla Ecotools.
2. Brwi zrobiłam przy użyciu czarnego cienia z paletki Sleek oraz pędzla Inglot 17TL
3. Oczy: na całej ruchomej powiece znalazł się szaro-beżowy cień z paletki Essence 50' GIRLS Reloaded, w zewnętrznych kącikach i na dolnej powiece natomiast miks fioletowych i niebieskich cieni z palety no name 120 cieni, w wewnętrznych kącikach i na dolnej linii wodnej pojawił się czerwony cień z tej samej palety. Ostatnim etapem przygotowania oczu było naklejenie sztucznych rzęs Ardell - Demi Pixes na górne rzęsy i połówek (także Ardell), które są z takiego zestawu różnych rzęs. Nie starałam się przykleić ich równo, w sumie jakby się bardzie odklejały, wyglądały by ciekawiej.
4. Twarz: Konturowałam niebieskimi, fioletowymi i zielonymi cieniami (paleta no name 120) policzki, nos,  i twarz "od spodu" pędzlami Inglot 15BJF i wachlarzykiem Ecotools
5. Na koniec pomalowałam usta. Całe były w granatowym cieni z wcześniej użytej paletki Essence, natomiast brzegi dodatkowo zabarwiłam czerwonym cieniem. Mieszankę czerwonego i fioletowego cienia użyłam w kącikach ust i zrobiłam coś w rodzaju zacieku :P

1.






2.
3.
4.



Włosy (czego nie widać na zdjęciach) zakręciłam lokówką, podtapirowałam i porządnie polakierowałam. 
Koniec.


 Do napisania!

2 komentarze:

  1. straaaaaasznie fajny make-up! tylko raczej nie chodź tak na co dzień, bo ludzie mogą od Ciebie uciekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia! To Twoje naturalne rzęsy czy doczepiłaś? Jeśli naturalne to podkreślaj je częściej bo naprawdę robią furorę! Są piękne:) Wcześniej ich takich wyyyydłużonych nie widziałam!:)

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Brwi (1) fakty (1) Halloween (1) makijaż (1) Maybelline (1) pamiętnik (1) paznokcie (1) prywata (1) Sleek (1)